Pages

Thursday, March 17, 2011

org dah besar...

petang-petang balik dari kerja.. Ninie x masuk rumah terus.. bawak zulaikha main kat luar rumah.. dia mmg suka sgt laa.. sbb boleh main pasir.. kutip batu. Kalau jalan.. ni laa gaya dia.. x bg kita pegang tgn dia.. siap pegang tgn.. jln mcm org besar.. ntah tiru saper jln mcm ni..
kat jalan depan umah ni x byk keter or motor lalu.. sbb jalan mati lorong umah ninie ni.. so boleh la bg dia main.. tgk laa lagak dia tu.. x bg kita pegang.. jln pgang tgn ke depan.. x bg kita ambik dia.. Bapak dia x bg sgt main kat luar jln tar tuh. Sbb pakai skirt .. takut jatuh, luka.. mmm tp dia mengamuk nangis.. ibu ikut je laa dia kat belakang.. punya laa happy berjalan.. siap  berlari.. last² tersadung kaki sendiri.. jatuh...
tu dia.. dah luka lutut.. masa jatuh  tu nangis jugak. kejap je. Sib baik jiran seblah ada .. dia letak ubat gamat.. pastu.. sambung balik.. main pasir.. mula2 masuk umah.. x ckp pun kat zex.. last2 bg tahu jugak.. Huhuhu.. kena mare laa ibu.. 

4 comments:

  1. ala sian nya dia jatuh eh...x per ikha kuat...ank ibu kan kuat...hehehe..

    bukan main lagi jln x mo pegang tgn eh...dh beso kan ikha kan...:)

    ReplyDelete
  2. ain: itulaa.. belagak betul... dah jatuh.. tp kesian.. habis lutut dia yg gebu tu..

    ReplyDelete
  3. ahdoii pedihnye..
    sian ika,
    xmo kai skirt lg petang2 ehh
    kai jeans bru bley melasak kat depan umah tu, hehe

    ReplyDelete
  4. nor: tulaa.. kalau main pas ni.. kena pakai seluar jeans.. baru x luka lutut.. kesian masa nak mandi.. pedih..

    ReplyDelete

linkwithin

Related Posts with Thumbnails