Pages

Thursday, March 24, 2011

jom kita main

Kalau balik Balok, ni la dia kawan² Zulaikha. Marissa (sethn 5bulan kot), hannan (2thn lebih). Dua org ni dah otai bab² main air.. ngan main pasir.. Zulaikha tgk je dulu.. lepas tu...
dia pun terus kutip batu jugak.. Suka sgt dpt main pasir ngan kutip batu. Tapi kena waspada.. dia mmg suka masukkan dlm mulut. Dah tau lutut tu luka.. ibu ni x pakaikan dia seluar panjang. mmm x nyer.. bgn² tido.. terus ajak keluar rumah. Nak main kat luar.
 Marissa buat peace.. Zulaikha tgk aje.. x faham.. hehehe
 main atas rumput pulak.. sbb takut jatuh luka.. bekerjasama bab² main ni..
amboi.. mcm baring atas karpet je si marissa ni..  
dah sakan budak2 main, ibu zulaikha, mama marissa ngan ibu hannan buat keputusan sambung main kat pantai.. tapi.. ibu zulaikha.. terlupa bwk HP, x leh nak snap gambar. rugi tul.. aksi budak bertiga ni mandi kat pantai.. sampai x nak balik.. 
masuk je kereta, terus makan roti, minum susu.. kelaparan.. hahahahah

2 comments:

  1. wah.....main sakan diorg nie siap ader aksi guling2 lagi hehehehe...

    ReplyDelete
  2. MummyEcha: dia ingat main atas rumput tu bersih sgt laa tuh.. suka sgt dapt bebas..

    ReplyDelete

linkwithin

Related Posts with Thumbnails