Pages

Thursday, March 10, 2011

I like Kucing..

Balik dari Skudai, Ninie suruh Zex singgah ke Pekan. Lama dah x balik Pekan. Ngan x bawak bajunye.. Lantak aje la. Pakai je baju subsidi kat umah Pekan tu. Zulaikha... sib baik bawak baju byk...
Keje Zulaikha sepanjang kat pekan ni.. Kejar kucing oren ni.. Kucing ni plak.. asyik dtg aje.. Aduilaa... bapak dia marah main kucing.. Bulu kucing, takut Zulaikha lelah semula.. Ibu.. . huhuhu lantak le.. Nanti.. kasi mandi ini budak.. 
Yes! dapat tangkap kucing ni... Sanggup masuk bawah meja. Kalau kat umah Ninie, x penah sekali pun dia masuk bawah meja.. balik Pekan, semata-mata kerana kucing ni.. dia sanggup duk bawah meja..
Dah petang, dapat keluar rumah... Kejar lagik kucing ni..
huhuhu.. dapat jugak kucing ni.. terus bersila atas simen yg penuh pasir.. ibu kasi chan main pasir..
Ambik kesempatan nampak.. main kucing ke main pasir ni..
Seronoknya dia bebas kan... org ckp, ajar anak lasak.. maksudnya.. jgn la sekat sgt anak nak main apa² sbb takut x bersih.. Sbb kalau terlalu bersih pun.. anak jd sensetif pulak... Wallahu'allam. Ninie... kasi je zulaikha main.. sbb dia kekdg belajar dari apa yg dia main kan.. dah penat main,  pastu masuk mandi... Seronok laa dia.. Bapak je asyik jeling².. bising kat ibu... Suh ambik Zulaikha.. huhuhu

No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts with Thumbnails