Pages

Thursday, March 24, 2011

dah pandai mintak "nak.. nak"

cikgu komplen lagik.. asyik komplen je cikgu ni kan.. Heheh x ada la. cikgu zulaikha mmg rapat ngan dia. Bila ambik petang je.. x sabar² diaorg tu nak cerita kerenah zulaikha.

Semlm, cikgu ckp, dia asyik berebut makanan je ngan budak² lain. Kalau x bg.. sakan mengamuk mcm org pukul je. Dia rampas makanan ngan muaz.. yg sebaya dia. Apa muaz makan.. seme dia ambik. Cikgu ckp lagik.. dia pandai mintak. Asal cikgu bawak je makanan or cikgu  tengah makan.. dia mintak.. nak .. nak  nak.. amboi zulaikha.. buat malu ibu aje. Kat taska semlm 3mangkuk bubur dia makan sorang. cikgu sampai naik takut sbb perut dah uncit!.. Dah la kuat makan.. minum susu pun kuat jugak. Aduilaa anak sorang ni..

Tapi cikgu bg ayat penyedap hati.. x aper dia suka makan.. lg senang. x yah paksa2 nak makan. Dia pun kuat membuang.. x la risau kan.. perut dia x pernah meragam. Cuma cikgu rasa kelakar sgt tgk gelagat dia suka mintak ngan mengamuk kalau x dpt makanan yg dia nak.. Apolaa ini budak..

Harini.. ibu dah bawakkan dia bekal. 2 ketul biskut-rusk ngan 2 ketul roti. Nanti jgan rebut ngan org lain tau.. 

2 comments:

  1. hehehhe..ikha mcm2 eh...dh pndai sebut nak eh...mestu chumel masa minx nak tuh kan...kekekke

    ReplyDelete
  2. ain: dia siap ulur tgn mintak...

    ReplyDelete

linkwithin

Related Posts with Thumbnails