Pages

Thursday, March 3, 2011

Cheese Cake Oreo second time

Lepas g kelas kek hari tu.. penah buat sekali je kek ni semula.. Tapi x menjadi.. huhuhu lembik.. Pastu opismate request suh buat. Siap bg duit.. Huhuhue.. Sib baik jadik! ada gak bakat rupanya (mcm biasa la, puji diri sendiri lagik)
 walaupun x cun mcm kat kedai.. rupa jadi gini sbb kat opis peti ais x dek.. dah cair skit.. 
itu seme x penting..  yg penting rasa dia.. 
yg makan siap tambah.. kira sedap la tu kan.. ngan x ada alasnye.. kompem laa x leh menjual gini gaya. packaging x bagus.. heheh x ada saper nak beli. Tapi seronok.. bila buat.. jadi.. org suka makan. Ada kepuasan!

4 comments:

  1. sedapnye..ninie nak resepi boleh?hehehe

    ReplyDelete
  2. arissa Zoela: boleh je. Nanti ada masa ninie letak kat entry yer..

    ReplyDelete
  3. betul tu ninie yang penting rasanyer.....tgk pun dah terliur nie.bentuk rupa belakang kira hihihihi.....

    ReplyDelete
  4. mummyEcha: heheheh.. yg ptg org suka makan kan..

    ReplyDelete

linkwithin

Related Posts with Thumbnails