Pages

Friday, March 4, 2011

Beli Fish

Aquarium ni kosong lagik.. Ni aquarium adik boungsu ninie, kejap je dia bela ikan, pastu dia masuk U, ikan seme mati.. Ninie ambik laa aquarium ni.. Zex pun tgk anak sorg dia ni suka ikan... dia ajak g beli ikan kat kedai ikan semlm.. seronok betul Zulaikha..
video
kemain happy lagik dia bila dpt tgk ikan byk sgt kat kedai tuh...
kucing ni, zulaikha geram.. eksyen plak kucing ni.. lari bila kita dtg kat dia.. mentang²laa dia comei..  belagak betul!
video
zulaikha geram.. sampai goayang² seme.. hehehe.. sib baik cina tu x marah..

2 comments:

  1. ooo sonok la ikha bapak beli kan tish yer....budak motak jaln2 pakai baju kembang chumel btl ler...cute sgt ikha nih,klu aunty dekat aunty dh cubit2 dah....hehhehe

    masa adha kecik pon ader bela tish,xcited papa dia g beli coz adha suka sgt fish cm ikha,...:)

    ReplyDelete
  2. ain: budak motak ni.. time baik mmg baik sungguh.. time buat perangai.. lagik geram... bukan rasa nak cubit.. rasa nak gigit terus..

    ni x tahu brp lama dia suka tish.. mesti lelama dia dah xcited kan.. layan ajelaa kan

    ReplyDelete

linkwithin

Related Posts with Thumbnails