Pages

Tuesday, February 8, 2011

Happy Birthday 4 All Februarian!

Cuti Feb panjang kan.. sempena Tahun Baru Cina. Zulaikha & Zex mmg lahir bulan Feb. Zex 1 feb. Zulaikha 12feb. Blum cukup lagik 12 Feb.. Zulaikha mmg lahir masa Tahun Baru Cina. Famili Zex pun mmg keturunan cina.. so, elok sgt laa tuh.. Gong xi fat choy..  hehehe Kebetulan, famili Zex mmg ramai bulan feb, so Zex pun ajakla famili dia buat potluck kat Pekan. Ninie siapkan kek carrot, zex yg deco kek ni.. Cantik kan? hehehe.. kembang kempis zex, anak sedara puji pujian kek ni comel.. Zex dpt pujian bab kek comel.. Ninie dpt pujian kek sedap.. Oklaa sama rata.. Huhuhu.. yg ptg.. Buat kek ngan kasih-sayang utk semua kaum famili..  Rasa seronok bila dapat spend masa sama-sama. Nak2 tgk gelagat anak2 sedara.
Semua ambik giliran tiup lilin ngan potong kek.. Itu mama ngan anak sekali bulan feb jugak... Yang bukan feb kena tunggu ngan sabar.. dah meleleh air liur nak rasa kek sedap makteh kan..
Ni..mama je bulan Feb.. anakda bukan bulan feb.. lambat lagik tuh.. bulan okt.. tp nak take part jugak..
Anakda ku Zulaikha.. apsal x tiup lilin & potong kek???? mmm biasalaa dia.. sibuk mengemas periuk belanga moktok dia laa..
 Apsal kucing ni glamour x tentu psl.. bleh msk blog ni??? mmm kucing ni jadi mangsa zulaikha.. dia, kalau nampak kucing ni.. mcm org ilang arah... terlalu excited.. kucing ni, dah x tahu brp byk bulu dia kena cabut dek zulaikha.. sian kucing ni..
 Acara tambahan lepas da kenyang.. acara bebas.. sebebas bebasnya.. Mama masing2 tgk aje.. x leh nak ckp apa.. sekali sekala balik kg.. jumpa pasir..
Inilah dia hadiah zex dpt.. dari anak sedara kesayangan.. Melly.. Tqvm Melly.. Tetiap tahun dia ingat nak bg Ateh dia hadiah.. Makteh pun x bg hadiah kat Ateh..

Kepada Semua Kaum Keluarga dan Kawan2 yg dah Belated Birthday, Semoga Panjang Umur, Murah Rezki.. & Mendapat Perlindungan Allah selalu.. Amin..

No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts with Thumbnails