Pages

Thursday, January 20, 2011

Pengubat hati ibu

Sejak abah msk hospital ni.. kepala Ninie ni ligat berputar.. fikir yg bukan².. byk buat andaian.. Tapi pada Allah jua tempat Ninie mengadu.. Kat ofis pulak.. awal² tahun ni, mmg byk sgt kerja. Penat sgt rasa. Tengah hari dah jadi mcm wajib. Ninie mesti g taska, jumpa Zulaikha. Pengubat hati ibu.. Balik keje.. x sabar nak ambik dia kat taska.. Tgk gelagat dia mmg terhibur sikit hati..

Sejak dah melangkah 2-4 tapak ni.. dia makin aktif. Fikiran dia pun ligat mencari aktiviti baru.. Macam² dia cuba nak buat...
Mula² pandang ibu sambil sengih².. Susah betul nak pakai baju.. Cepat² dia lari .. takut ibu paksa dia pakai baju..
haahhh ni laah yg dia nak sgt buat.. petik button tv. Dia perhati je kita tekan button tu kat mana.. dah tahu kat mana.. asyik tekan aja.. Ntah bila laa bapak dia nak gantung tv ni kat dinding.. Zulaikha dah terror menekan.. x ada laa ibu boleh tgk tv.. tgk aksi dia aje laa..

2 comments:

  1. dia kalau bleh.. nak bogel je.. kalau pakai pampers saje.. dia bukak sendiri.. teruk betul ini makcik..

    ReplyDelete

linkwithin

Related Posts with Thumbnails