Pages

Wednesday, January 12, 2011

Mula menapak 3langkah

Harini Zulaikha dah 11 bulan. Dua hari lepas, dia mula berdiri lepas tgn dan paling menakjubkan dah mula menapak. Tapi 3 langkah je. Dia jenis gopoh.. langkah laju².. risau tersembam.. suka sgt dia, bila dpt langkah sendiri..

Sekrg ni dia akan ikut aje apa org ajar dia.. paling dia suka melompat.. kalau kita melompat dia pun melompat.. duduk dlm walker tu sakan melompat.. Ninie makin x sabar nak tunggu dia boleh berjalan.. Teringat masa mula-mula dia belajar berdiri, asyik tersembam muka aje, sekrg ni dia dah pandai control duduk dan berdiri.. mencangkung pun dah pandai..
Sekrg ni pun dia dah makin berdikari. Pandai main sendiri.. cuma Ninie masih risau, x tinggal dia main sorang-sorang.. Bila tgk gelagat dia.. x sangka dah 11 bulan umur Zulaikha... Bamboo seat ni pun dah x muat dia nak duduk.. dulu Ninie yg tolong dia duduk.. sekrg dia dah masuk sendiri.. tu yang kaki terkeluar g tu..heheheh... x bg masuk pun dia nak jugak.. dia ingat muat ke.. ngam ngam je tu.. hahahaha

No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts with Thumbnails