Pages

Thursday, January 20, 2011

Hidup tak tenang bila abah sakit..

Sejak sabtu lepas abah kena tahan kat wad. Sakit biasa abah.. batu karang. Tapi kali ni ada lg sakit lain pada masa yg sama.. kencing manis dengan uluran. X tahan rasa hati bila abah dlm keadaan mcm ni.. Doc ckp.. abah kena Urosepsis. Ninie pun x tahu apa dia.. Dari penerangan doc abah kena jangkitan kuman berkaitan dengan air kencing. Sbb tu abah demam.. sbb ada infection. mmm kesian abah..

Sabtu ni, ninie dan satu famili nak g langkawi.. abah pun sama.. Abah ngan mak x penah g jenjln mcm ni.. selalunya kalau g jenjln pun.. balik penang aje.. lawat keluarga abah.. Tapi kali ni, kami semua dah tempah tiket kapalterbang dari bulan dec lagik.. nak g jenjln ke langkawi.. Ninie harap sgt abah dapat g.. Sbb Ninie nak bawak mak ngan abah jenjln.. Patutnya pada usia mcm ni.. abah berehat dan jalan²..

Satu lagik berita sedih utk abah.. Pakcik ninie kat penang.. Pak Anjang.. meninggal dunia masa abah masih dalam wad.. famili penang call berkali².. tapi abah.. x dapat balik penang.. sbb abah sendiri masih kat hsptal.. Ninie tahu abah nak sgt lawat abang dia buat kali terakhir.. tp .. apa kan daya.. abah x sihat.. Ninie doa semoga abah cepat sembuh.. Doakan abah ninie..

* Pak Anjang sakit kencing manis.. last g melawat dia kat hsptal seberang jaya, penang.. Masa hari raya puasa.. Abah ajak balik penang, seblum dia g haji.. nak jumpa semua adik beradik dia..




2 comments:

  1. abg dia saket ape kak nini? innalillah..

    ReplyDelete
  2. abang dia sakit kencing manis.. last jumpa masa seblum paksalim g haji.. kitaorg lawat dia kat hspital

    ReplyDelete

linkwithin

Related Posts with Thumbnails