Pages

Tuesday, December 7, 2010

Hasil 'keras' tangan

Sabtu lepas Ninie g kursus buat donut. hehehe.. Mcm² halangan nak boleh pergi ke kursus ni. Yerla kursus bukan berkaitan kerja.  Ramai tanya ninie "nak buat bisnes donut plak ke??" ish x ada la. Ninie saje je belajar ni. Ninie suka makan donut Big Apple. Kebetulan Ex-Opismate Ninie.. KakFirah suka buat tayangan hebat kat blog dia.. Amboi sakan dia menayang kehebatan dia g belajar memasak ni.. Teruja nak cuba.. Akhirnya.. Ninie berjaya menghadirkan diri ke kelas  donut ni..

Seronok betul dapat belajar.. Bila dah belajar, baru tahu.. x la susah.. tapi paling penting, nak dapatkan ilmu tu, Ninie puji cikgu Lin ni, x kedekut ilmu dan mengajar sampai kita mmg pandai buat.. Esok kelas cheese kek plak.. Seronok betul!
Inilah rupa donut Ninie buat.. Walaupun tangan x ada seni. Tapi hasil 'keras' tangan ninie ni, Ninie sgt puas hati.. Nanti kat umah nak cuba buat. Ninie bawak balik umah donut ni, x sempat Zex nak merasa dah habis Abah, Ninie, Kakak Ipar & adik Ninie makan.. Huhuhu.. minta maaf ye en.suami, nanti saya buat special punya..  hehehe

2 comments:

  1. apa lagi.. lepas ni, kalau en suami nak mkn donut.. x yah gi big apple dah.. sendiri boleh buat...

    ReplyDelete
  2. kak firah: sementara masih ada semangat ni.. kena rajin laa kan.. hehehe

    ReplyDelete

linkwithin

Related Posts with Thumbnails