Pages

Saturday, November 6, 2010

Taring keluar!

Gigi Zulaikha tumbuh agak cepat jugak.. Masa tu umur dia dalam 5bulan.. Gigi bawah dia.. 2 batang jer.. Comel je gigi budak kecik ni.... Baru ni dia kan asyik menggigit je.. Mula² ninie jadi mangsa dia.. pastu cikgu dia pulak.. Hidung ngan pipi mmg dia suka sgt gigit.. walaupun 2 batang je gigi dia.. tp sakit jugak kena gigit ngan dia ni..

Baru² ada ninie ada laa dgr x dgr je cikgu dia ckp.. gigi atas dia tumbuh taring.. buat x tahu je.. cikgu ckp psl apa.. heheh rupanya.. mmg betul.. ada sekali tu.. dia suka sgt sampai nampak gusi atas.. putih dah tumbuh kat gusi.. tp yg peliknya.. bukan gigi depan.. gigi taring.. nmpk dah kat bhgn taring tu.. putih².. tanda gigi nak keluar... mmm x penah lagik tgk bb yg tumbuh gigi taring dulu.. patutnya gigi depan laa dulu...

mcm mana laa keadaan gigi dia nanti.. ninie  rasa bimbang jugak.. takut gigi tumbuh x teratur.. x comei laa ada ibu nanti.. ahahaha..

4 comments:

  1. tumbuh taring dulu yer...
    dania taring jek xtumbuh lg...yg lain sume dh tumbuh..

    ReplyDelete
  2. kena pinjam gigi dania laa mcm gini.. heheheh.. ET.. dania suka menggigit x masa umur cam zulaikha ni?

    ReplyDelete
  3. Serupa lah gan baby Umi Qi...lepas gigi dua keluar bawah masa umur 5 bulan...pastu masa umur 9 bulan keluar gigi taring plak.....hehhe pelik tp unik kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mmg pelik.. sbb adik dia x mcm tu.. heheh tp comel kan..

      Delete

linkwithin

Related Posts with Thumbnails