Pages

Tuesday, November 2, 2010

Explore rumah...

anak ibu ni nak g mana? senyum je dia bila ibu panggil...
eh! saper laa kat dalam cermin tu? oooo saya laa..
mmm.... naper saya ada dalam tu plak.. mmm bosan laa..
tinggi laa laci ni.. nak bukak x sampai lagik...
ni sedap.. mesin jait ibu.. ibu ni bli je mesin jait.. x jait pun baju saya.. baik sy gigit je wire ni... mmm sedap jugak..
oooo ibu ngan bapak solat kat bilik ni... 
pas bbrp minit.. dtg semula.. sbb tahu bapak dia masuk bilik tu.. puas tarik suruh dia keluar.. sibuk nak kacau bapak dia solat..
ibu x bg masuk...
ni kat bilik lain plak.. sibuk nak tekan keyboard kat pc.. tp x sampai..
boring laa.. x tahu nak g mana...
g dapur plak laa.. x sampai ke dapur.. dah patah balik.. teringat bapak dia ada dlm bilik tuh..
akhirnya.. yeyeyey jumpa bapak dia semula.. terus suh bapak dukung... sampai nangis²..
laga kepala tu.. maknanya nak cium pipi bapak dia laa tuh.. sayang bapak...

No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts with Thumbnails