Pages

Tuesday, November 9, 2010

Bermalam di taska

Harini Ninie kena g KL. Biasala kena outstation ni.. Zulaikha selalunya bila Ninie outstation duduk ngan mak Ninie kat Balok. Tapi kali ni mak ngan abah kan g haji.. Jadi, Zulaikha Ninie terpaksa bg dia duduk taska. Sib baik taska ni 24jam. Lagipun cikgu yg jaga Zulaikha tu .. Zulaikha berkenan.. heheheh..

Malam tadi siap² barang dia 3hari duk taska.. Tapi Zex ada keje yg Ninie suruh buat w'pun Zulaikha duk taska.. Pepg dia kena hantar stok makanan & susu Zulaikha. Ninie dah bungkus² ikut hari dalam peti ais kat umah.. Tgk peti ais semlm.. stok susu Zulaikha dah x banyak.. sbbnya masa bulan puasa.. susu Ninie kurang, byk sgt guna susu beku ni. Pastu lately ni Ninie kurg minum air & pam.. (.......penyakit M mula menyerang...) susu pun makin kurang... Mmmm mcm mana nak sampai 2 tahun ni?????? tepuk dada.. tanya jiwa... hahahahah

Makanan dia pun dah bungkus.. pagi Oat + epal.. Ptg Bubur nasi + Ayam + carrot.. Penat jugak nak siapkan barang² dia.. byk tu.. baru 3hari nak g outstation.. harap² Zulaikha x meragam laa... nanti Ninie yg susah hati.. x tenang jiwa nak g outstation.. Nak g dah ni.. nk g taska jap.. cium Zulaikha.. Nanti ibu rindu~

4 comments:

  1. ooo...bermlm kt taska ya ...siannya zulaikha...ngapa tk tinggal ngan papanya puan...

    ReplyDelete
  2. papa nyer.. x biasa lagik.. kecik² x reti nak jaga.. besar skit nanti ok laa rasanya..

    ReplyDelete
  3. Salam ninie... menarik jer cara ninie sediakan mknn baby... yg warna pink ni apa?

    ReplyDelete
  4. salam mamaFa,
    warna pink tu gabungan nasi+carrot+ayam+ubi kentang. Bila blender.. dia jadi warna pink ke oren g tu :-))

    ReplyDelete

linkwithin

Related Posts with Thumbnails