Pages

Monday, October 4, 2010

Main sama²..

Jumaat baru ni, sepupu ninie buat jamuan raya.. Sampai umah sepupu je.. dah ada org ambik Zulaikha.. Syok laa ibu makan.. tp dlm hati sikit bimbang.. mana laa anak ibu ni.. mata tu duk jeling² kat Zulaikha.. asyik bertukar tangan aja.. sepupu ninie ramai.. maka ramai laa duk pasing².. Zulaikha plak.. x kisah saper pun ambik dia.. janji org tu berdiri.. jgn duduk yer... hehehhe 

Dah nak balik... cari lg Zulaikha.. ingatkan ngan Atok dia.. rupanya.. Tok Anjang dah songlap bawak balik.. dia hantar SMS.. huhuhu.. risau gak.. dah mlm.. Zulaikha x tido lg.. takut dia nangis je.. Sampai umah mak je.. Terus g umah Tok Anjang dia.... padan laa baik sgt diam... mmmm .. lupa dah kat ibu....
Seronok sgt main ngan Cha.. Cha ada mainan baru.. duk dlm ball-pitt.. Bukan bleh duduk betul lg tu.. amboi.. hairband pun lekat lg kat kepala tuh..
Cha ni kejenye nak menonyoh kepala ikha je.. hehehe.. ikha diam je.. tp .. pantang nampak puting yg tergantung kat leher Cha.. sibuk nak ambik.. padahal dia mana isap puting nyer.. hairband dah hilang laa... Cha berkenan ... 
Yeyeyeye.. dah dpt hairband ikha.. Dari td duk aim nak ambik.. Mama letak kat kepala dia.. x sampai seminit.. dah buang... hehehe.. amboi bersandar.. mcm org besar jer.. 


2 comments:

linkwithin

Related Posts with Thumbnails