Pages

Friday, October 8, 2010

maafkan ibu kalau ibu malas yer...

ni pam susu kul12thari td.. lewat ibu pam susu harini.. selalunya pukul 8pagi ibu dah pam susu. tapi harini ibu sibuk betul.. kekdg ibu dtg jugak sekali sekala perasaan malas.. Malas tu.. dugaan paling besar dalam kamus penyusuan ibu.. anak ibu jgn marah ibu  yer.. bukan bukan sengaja.. kekdg tu ibu penat sgt.. Masa ibu berehat mmg x cukup.. Semlm je ibu tido lewat.. sbb ibu ada keje nak buat.. Ibu kena siapkan keje rumah.. kena siapkan blog shop ibu lagik.. 

anak ibu kena tido awl laa yer.. kesian kat ibu.. kalau anak ibu tido awal.. ibu pun boleh buat semua keje cepat skit.. ibu tahu.. anak ibu boleh tido sendiri.. tp.. ibu x nak.. ibu suka tido kan anak ibu.. ibu nak pastikan anak ibu kenal ibu.. kenal bau ibu.. ibu x nak anak ibu sendirian.. tp maafkan ibu.. kalau kekdg ibu terleka buat kerja.. terpaksa anak ibu main sorg².. maaf kan ibu yer..

ibu akan cuba.. cuba buang perasaan malas yg datang tu.. ibu akan pastikan anak ibu tetap dapat susu dari ibu sampai anak ibu umur 2 tahun.. demi kasih sayang ibu yg x terhingga .. ibu akan cuba kuatkan semangat ibu hadapi dugaan-dugaan ni.. terima kasih Zulaikha.. kerana jadi penyeri ibu dan bapak.. Kehadiran yg paling indah dalam hidup kami.. 

No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts with Thumbnails