Pages

Tuesday, October 19, 2010

~cepat jalan~ garu tapak kaki


Kejap je masa berlalu.. dah 8Bulan umur Zulaikha.. Bila org jumpa dia je, mesti tanya.. Zulaikha dah pandai apa? hehehe.. pandai apa yer.. progress dia mcm biasa je.. ikut jadual.. duduk x brp pandai lagik.. kena pegang.. Merangkak.. pun x pandai lagik.. dia cuma pandai maju ke depan.. mcm askar meniarap jer.. laju kemain.. kalau kat umah ni.. bersih laa lantai dia sapu ngan baju dia..

Baru ni g umah kakak ipar.. rindu nak jumpa anak sedara.. syahmi@abg.mie. Budak-budak mmg pandai mendengki.. pantang zulaikha main mainan dia je.. abis semua dia ambik.. x bg main.. huhuhuhu.. terpinga2 zulaikha bila amie rebut barang dari dia.. adatlaa budak2.. kalau zulaikha x ambik.. dia x nak pun main.. mmg kelakar tgk budak2 dengki ni.. kekdg saje je usik.. bg tambah2 dengki dia.. dengki ke ... kedekut????? ahahahah samalaa tuh..

Kak atie ckp.. amie boleh jalan masa umur 10bulan.. uishh cepat betul dia dah jln.. nak kata badan kecik.. x jugak.. badan boleh tahan berat... dia ckp lg.. petua dia... selalu laa garu kaki baby.. anak kak.. semua kak buat g tu.. mmg cepat jalan...  betul ke teori ni????????? boleh cuba ni... sbb cuba x kena bayor.. heheheh

Zulaikha mmg geli sgt bila kita garu tapak kaki dia.. menggelekek dia suka.. heheh .. tahan geli yer anak ibu.. nanti anak ibu cepat jalan.. ahahahaha.. ibu dah berangan ni .. anak ibu dah bleh jln.. alahhhh comelnya... (....perasan sendiri anak comel.... :-P)


No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts with Thumbnails