Pages

Friday, September 10, 2010

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI


video

Ni .. zex yg buat.. heheh kelakar jugak .. Tahun ini raya kami mmg meriah.. sbb ada Zulaikha yg cantik menawan.. Kepada semua kengkawan dan sanak saudara.. Selamat Hari raya Aidilfitri. Maaf Zahir & Batin. Yg duk jauh di perantauan....... Ayu.. Mey.. Shila.. Abg GG.. Jgn sedih2 yer.. kami kat sini mmg selalu ingat org yg jauh.. InsyaAllah raya tahun lain.. kita raya sama2.. :-) semua makanan yg sedap2 kat sini.. jgn bimbang.. kami dah tolong makan kan.. ahahahha..

4 comments:

  1. uwaaa. tadi dorg skype dengan me. tunjuk2 makanan. acah2 nk suap la. ;-\

    ReplyDelete
  2. hahaha..mmg suke tgk clip ni..tgk byk kali pun gelak lg..muke zulaikha untuk part last tu mmg sesuai!hahahaha..oo..tolong mkn yg tatahan tu..huhuhu..shila teringin betul nak mkn kuah kcg n ketupat palas..ingt x, ada 1 thun tu, kite wat ketupat palas..yg abg dok cr daun ngn knini tgh pns terik..balik umah, trus rendam kaki dlm ais..hahaha..bestnye time tu!!oh!ketupat palas..huhu

    ReplyDelete
  3. aku pown tolong makan sama... yam..

    ReplyDelete
  4. may:.. ahahaha... kesian sungguh.. tp kitaorg lg jeles ngan may.. bleh main salji nanti..

    shila: ahahaa.. ingat sgt pasal kejadian tu.. mmg panas giler balik dari cari daun palas.. bila dpt rendam ngan air batu.. satu badan rasa lega.. yg kelako.. ngan shila sekali rendam kaki.. shila pregnant masa tu kan.. kelakornya.. thun ni kitaorg x cari dah ketupat palas.. xlarat dah.. hehehe

    alizam: ko x masak ke raya ni? hehehe

    ReplyDelete

linkwithin

Related Posts with Thumbnails