Pages

Wednesday, August 4, 2010

Zulaikha dah tumbuh gigi ~Menakutkan!!!~

Semlm masa letak ubat kat mulut Zulaikha sbb kena candida infection.. Ninie rasa laa gusi dia.. rupanya... dah tumbuh gigi!!!!!.. gigi tu bukan baru nak tumbuh.. dah mmg ada nampak.. Ibu x perasan betul selama ni..  Gigi blah bawah.. ada sebatang baru tumbuh..  

Padan laa hari tu demam.. rupanya nak tumbuh gigi.. Sukanya ibu.. anak ibu dah besar.. dah bleh makan makan pejal laa pas ni.. 

Tapi takut juga ibu.. memlm dia suka bergayut!!!!.. kalau dia geram atau nak marah.. mau ibu kena gigit.. abis laa ibu.... 

4 comments:

  1. lepas ni dah bleh mintak duit kat mak beli jajan...

    ReplyDelete
  2. huish.. uncle ni suh makan jajan yer.. x elok utk kesihatan.. hehehe

    ReplyDelete
  3. besh nyeee...baby sy da nak masuk 9 bulan tak tumbuh gigi lagik...=(

    ReplyDelete
  4. ada baby jenis lambat tumbuh gigi. kalau dia lambat tumbuh gigi lg elok.. lambat jugak gigi susu dia tanggal nanti.. baby saya ada gigi je.. asyik menggigit..

    ReplyDelete

linkwithin

Related Posts with Thumbnails