Pages

Tuesday, August 17, 2010

Ibu jari jadi sasaran

zulaikha mmg isap puting kosong selalunya. Tapi minggu bila ntah, Ninie tertinggal puting kosong tu kat umah tok dia.. Lepas tu sampai sekrg x isap dah puting kosong. Ninie pun malas nak ajar sgt.. sbb nanti org ckp bleh jadi jongang gigi depan.. 

Mmmm .. tapi susah jugak x ada ni.. dia dah ada gigi.. suka sgt gigit ibu.. dia nak lepas geram... kalau time tido kesian jugak.. mulut tu gerak² mcm tgh isap puting kosong dia.. sampai zex ckp.. beli laa semula.. mmm nak bli ke????

ni dalam keter semlm.. dia msk jari dah dlm mulut.. risau jadi mcm may (sepupu ninie.. heheh) je ni.. sampai dah besar isap jari.. susah nak ilang tabiat isap ibu jari.. last² makcik ninie taruk riben kat jari dia.. hari² dia tgk riben.. akhirnya,dia lupa psl isap jari.. heheheh.. Zulaikha jgn laa isap jari.. x cun nanti.. ahaks!

4 comments:

  1. sy isap puting tp xjongang pon.. ohohohohoho

    ReplyDelete
  2. a ah ek.. dekna penghisap puting kosong yg tegar di zaman dolo2

    ReplyDelete
  3. nnti jari jd kurus...hehehehe...:p

    ReplyDelete
  4. et: hehehe jari kurus.. badan bulat..

    ReplyDelete

linkwithin

Related Posts with Thumbnails