Pages

Tuesday, July 20, 2010

Peel Baru ~Jelir Lidah~

Peel = Perangai.. Heheh.. org blah ktn ni panggil peel... Zulaikha sekrg kalau suka je jelir lidah.. Kalau tgk air .. lg laa. jelir lidah sampai meleleh air liur.. hehehe.. tu tandanya  anak kita dah nak menempuh alam baru.. lg sebulan ye Zulaikha.. 1 Bulan lg .. Dia dah bersedia utk mkn makanan pejal laa tuh.. Tgk org makan pun dah meleleh air liur.. hehehe


mcm terkejut je .. 


ni tgh geram kat mainan..


dalam kereta, pun sengih + jelir lidah


~ni post khas utk bapak dia~

6 comments:

  1. geram btol ngn budak sorg ni.. grrrr

    ReplyDelete
  2. hehehe.. semua org geram.. dahlaa bulat!

    ReplyDelete
  3. oh julur lidah kat pakcik yea... nah :P kat kau...

    ReplyDelete
  4. pakcik ni.. samala sytle laa kita.. hehehe

    ReplyDelete
  5. comey la anak awak...rase macam nak jmp jek..ari jumaat smpi ahad ni sy ader di Sempurna Resort..ader retreat opis..dekat jek ngn umah awak kan..hehehe

    ReplyDelete
  6. ye ke.. hehehe.. Dekat sgt dah ngan umah saya tu.. Boleh je nak jumpa. Cumanya kebetulan plak.. sabtu & Ahad ni, saya kena balik pekan.. Umah mak mentua.

    ReplyDelete

linkwithin

Related Posts with Thumbnails