Pages

Friday, July 2, 2010

lena nya tido..

Lega Zulaikha ok perjalanan balik semlm. Bawak spare puting kosong. Asalnya mmg dia x isap puting kosong. Sbb kat taska mmg x bg dia isap puting kosong. Tapi memandangkan dia suka ngamuk, better la ibu berjaga².. hehehe


Sampai rumah, terus main playgm dia. Kemain lagi suka. Golek sana sini, langgar tiang. Kekdg tiang tu pun dia gigit. Seme benda nak masuk mulut dah sekrg ni. Tapi yg paling syok... tgk laa anak saya ni, sampai tertido.. boleh plak dia tido sendiri.. ish ish ish

4 comments:

  1. lenanyer dia tido atas menan tuh..kalo dania xmo nyer dia...

    ReplyDelete
  2. itu la. selalunya payah jugak dia nak tido sendiri. tu penat sgt kot main. sampai tertido sendiri..

    ReplyDelete
  3. tomeinye ikha.. sampai dh tekeluar dr landasan..hihi

    ReplyDelete
  4. tu nasib ada tiang.. x leh la nak golek lebih.. kalau x.. mau atas lantai

    ReplyDelete

linkwithin

Related Posts with Thumbnails