Pages

Thursday, July 8, 2010

Kurus Kah??

(seme gambar ni masa Reunion Sekolah Sabtu Lepas -Cilok From Mypren Aliyan-TQs)

kurus ke mcm ni?? heheheh... show off betul.. punyalaa poyo nak membuktikan diri dah kurus.. 


pandang sisi lg tu.. hahahaha.. serius i rasa i kurus..

3 comments:

  1. salam perkenalan..saya tgh menjelajah info pasal masalah uri bawah..tue terjumpa blog awak.hopefully blh sharing pengalaman.sbb skrg sy ada masalah yg sama br 22mggu uri kat bwh..takut sgt..

    ReplyDelete
  2. ngade lah kau ni... main rasa2 laks... dah timbang dan sukat. kalau dah turun kurus lah tu... apa2 pun tahniah. mmg susah nak turunkan berat badan... skrg ni kerja2 memaintainkan diri lah kan...

    ReplyDelete
  3. anie: salam perkenalan.. sy masa mcm awk tu mmg bimbang jugak. tapi selg baby kita x sampai 9bulan, mmg ada peluang lg dia nak pusing balik. byk2 berdoa. masa sujud solat, sujud lama2.. pastu selalu ckp ngan baby, suh tolak uri naik atas semula.. insyaAllah.. cubalaa.. kita berdoa, mana tahu Allah permudahkan nanti.

    Alizam: heheh.. berbangga ngan kejayaan diri ni.. heheh.. sekrg ni nak kasi maintain balik je.. cuma.. ramai sgt pengaruh menjahanam kan diet.. hehehe

    ReplyDelete

linkwithin

Related Posts with Thumbnails