Pages

Friday, June 18, 2010

Pump rosak! tension sungguh

pas mandikan zulaikha ptg.. nak pam susu. mcm biasala kat umah mmg pakai pump Medela manual. pam spectra3 mmg tinggal betul kat pejabat jer. tetiba.. x leh nak pam. pam pun susu skit je keluar.. dia mcm x sedut ngan kuat. mula laa nak tuduh zex. sbb tgk dlm sink ada pam ni.. heheh.. sian tul suami i. dah laa tolong basuh pinggan yg menimbun sbb ninie x larat sgt semlm..

ingatkan x leh dah pam.. suh zulaikha directfeed jer la. nak perah tgn.. malas sungguh.. terus je tido. mmm.. tau je laa kan.. mana bleh tido kalau B penuh.. sakit.. suh zulaikha DF pun.. x kosong sgt.. seblah B lg penuh sgt dah.. sampai tumpah susu.



pagi ni bangun awal... sbb nak try semula pam tu. dismantel semua part dia.. rupanyerrrr... membran.. ye kot nama dia g tu.. dah koyak.. sib baik laa masa bli tu dia ada bg spare 2 ketul (.. x tahu penjodoh bilangan dia apa.. hehehe). tukar yg baru... terus je bleh pam.. terus rasa lega..


tu dia.. dah koyak.. heheh.. mula² ingatkan pam ni x berkualiti.. agaknya ninie selalu berus kat bahagian ni.. dia mcm getah... tu yg koyak..

2 comments:

  1. baik betul suami u tu yek..

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah.. dapat suami yg baik hati.. :-))

    ReplyDelete

linkwithin

Related Posts with Thumbnails