Pages

Wednesday, June 30, 2010

New Member Of Hashim's CLub

mlm semlm tgh bg zulaikha susu.. tetiba SMS masuk dari Zafirul (adik ipar yg bongsu).. zuriati telah selamat lahir kan baby lelaki. x sangka plak lelaki. kalau tgk dari segi tinjauan perut, nampak mcm perempuan. pas tu dia naik byk jeragat kat leher, mcm masa ninie pregnant kan zulaikha. 

seronoknya dia.. dah sepsg anak dia. rezki masing². baby firul ni bermata sepet. ikut blah dia laa kot. seme muka ala cina. kulit putih gebu. mmg sgt comel!.

Ninie tolong zuriati susukan baby dia. tapi susu blum keluar. nanti dia nak kena g urut. tp mmg kena bg jugak bb susu w'pun susu x keluar. sbb nak bg stimulate susu tu keluar.. 

dia ada bawak susu formula. Jenama Enfagrow. Ninie tanya dia brp RM sekotak? Sekotak 650g=RM63.10. mak aiii mahalnyer.. dlm hati rasa lega + bersyukur .. Zulaikha membesar setakat ni masih ngan susu ibu. Susu formula w'pun mahal x bleh lawan kebaikan susu ibu. Dalam hati, ninie nekad, selg ninie bleh susukan Zulaikha, ninie akan buat.. Kalau org sanggup beli susu formula yg  mahal² sbb nak bg yg terbaik utk anak, ninie akan cuba bg susu ibu utk Zulaikha. Sbb.. susu ibu tetap yg terbaik di pasaran. Segar dari ladang! huhuhuhu

No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts with Thumbnails