Pages

Wednesday, May 12, 2010

zulaikha@cameran

jumaat lepas, g cameron. kalau ikut hati mmg x nak langsung g. Pakjalil kan baru je meninggal.. mesti tahlil ada buat. kesian kat Maknyah & May. tapi x ada arah dah. sbb yg g cameron ni plan blah keluarga zex dah lama. diaorg dah booking lama penginapan kat cameron tuh. ninie ikut je la. masa dlm keter.. teringat kat arwah je berlinang air mata. sedih.. Hanya Allah je yg tahu. bila rasa sedih.. tgk muka zulaikha.. terubat skit hati ni.

adikberadik zex sorg je x dpt pergi. Prul.. dia x dpt cuti. kalau x.. 8 kereta la g sana.. masa dlm keter ninie x bawak bekal EBM. mmg Directfeed zulaikha sepjg jalan. senang sungguh.. pakai plak baju nursing.. zulaikha pun x byk ragam.. dia byk tido jer.

cameron jenis tanah x rata.. berbukit². ninie dah plan awal² pakai "sling". kalau pakai stroller mmg x leh nak tolak sgt.. fisrt time ninie letak zulaikha dlam sling ni. masa kat umah dah praktis skit² laa.. mcm indon x??? .. lantak laa org nak kata apa.. tp ninie rasa selesa pakai sling ni.. ninie bli jenis jumsac kat mamayayazone. zulaikha pun nampak selesa sgt duk dlm ni. mmg memudahkan.. dia tido. agaknya dia rasa mcm dlm buai. kebetulan sana kan sejuk. rasa mcm ibu laa peluk dia tido..


satu lg yg suka.. kain dia yg lebih tu.. bleh tutup muka baby.. time panas ke .. x pun nak BF mmg senang. bleh laa sorok zulaikha kat dlm tuh..


cantik gak kan... ada poket.. bleh isi brg kat depan. ninie letak EBM zulaikha ngan tuala kecik dia.. mmg selesa lah...

No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts with Thumbnails