Pages

Tuesday, May 18, 2010

Outstation : medela manual breastpump

hari khamis ni kena oustation putrajaya. susah hati jugak nak tinggal kan zulaikha. nasib baik laa sehari je.balik hari. kena g awal² pagi. kul5 pg kena bertolak dah. sib baik ada ofismate ikut sama. bleh laa jadi teman. lama dah ninie x long distance sensorg. bimbang jugak..

zulaikha ninie mulanya nak hantar taska je. tapi kesian plak dia duk taska lama sgt.. taska azid ni x kisah hantar sampai malam. psl dia 24jam. maklumlaa staf hsptl pun ramai hantar situ yg keje shift. tel mak.. mak suh tinggal kan kat dia je. zex x kisah pun kalau nak kena hantar ambik zulaikha ke taska. tapi ninie kesian plak zex, takut panic plak bila zulaikha buat perangai. dia kan baru 3bulan. nanti bila dia dah 5bulan lebih.. baru bleh wat g tu kot. sekrg ni tinggal kan kat mak dulu la.

paling susah hati psl sesi mengepam susu ni. pam ninie sekrg jenis elektrik. kalau tempat x ada letrik mcm mana laa kan.. mula² nak bli je adapter spectra yg dalam keter. tapi kan... tu kalau duk dlm keter. kalau x... mcm mana pulak. pk punya pk.. last² decide nak bli manual breast pump.




servey kat parkson jenis Avent. rm200++. kebetulan ada offer. tapi x bli terus.. nak cari review dulu kat internet. last² jumpa plak review pasal medela vs Avent. ada yg dah biasa pakai avent.. siap jatuh cinta bila pakai jenis Medela. ninie pun cari laa lg.. terjumpa website jual Medela Harmony Factory Sealed. murah plak tuh. rm150.00. beza ngan yg lain.. sbb dia x duk dlm kotak. lantak laa kan.. yg penting benda yg sama... ninie terus bli. Ym je ngan tokey dia.. sib baik ada stok. ni x sabar nak tunggu brg yg di bli sampai.. harap tidaklah menghampakan..

No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts with Thumbnails