Pages

Wednesday, May 26, 2010

besar dah anak ibu ni..

pejam celik pejam celik dah 3 bulan lebih umur zulaikha. semlm masa ambik dia kat taska, cikgu² dia ckp.. besar dah kan kak zulaikha ni.. kejap je besar. rasa mcm baru je hantar sini. masa hantar kecik sgt lagi.. semlm dia asyik nak meniarap je.. mmg nangis nak bleh meniarap ni.. dah meniarap baru mulut dia diam..


tgk tu.. baju pun dah singkat. pakai baju kiko saiz 0-6. rasanya mcm baju 0-3 je ni. mulut dia pun dah makin bising. kalau baring tu riuh sekali mulut dia.. mmm.. seronok tgk anak membesar.. mcm² kerenah.. semoga anak ibu jadi anak yg solehah! Amin..

No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts with Thumbnails