Pages

Wednesday, April 28, 2010

Stok Beku

Alhamdulillah since 2weeks lepas zulaikha lahir ninie masih mengekalkan susu ibu utk zulaikha. alhamdulillah jugak susu ninie mmg byk. sebenarnya nak bykkan susu kita mmg kena jaga pemakanan kita. ninie mmg selalu g kat susuibu.com utk dptkan info mcm mana nak bykkan susu. ramai yg berpendapat mmg kena try & error. ninie setakat ni cuma kena kekalkan minum air putih byk² & horlick. susu kekdg ninie minum jugak. susu anlene. hehehe selalu lupa nak minum. tp kalau kat ofis, mmg ninie minum air byk.

alhamdulillah jugak, ninie keje kat HTAA so seme faham sgt BF mom ni. ninie hari² membawa beg galas. Pam Spectra3 (Stylo mama). ninie bli kat laman website enjoybreastfeed.com. bangga rasa bawak beg galas kulur kilir. mula² rasa malu jugak. lelama ok..

Ninie mmg byk susu. so kat umah peti ais ninie jenis 2pintu. panasonic. tapi tempat beku dia blah bawah. Sayang plak susu kalau x buat stok. sbb mmg hari² ada lebihan. so ninie decide beli deep freeze. ajak zex g sengheng. kebetulan zex nak bli ekon. maklumlaa musim panas ni. kesian kat zulaikha. ninie bli deep freeze RM700++ la. jenis ELba. semalam peti ais dah sampai.. apa lg bersemangat laa nak kemas susu beku zulaikha.


ni dia deep freeze baru.. khas utk susu zulaikha




dah susun nampak skit plak kan.. ninie kira ada 48botol semuanya.. semangat nak bykkan susu ni..

No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts with Thumbnails