Pages

Tuesday, April 27, 2010

Aqiqah Zulaikha


Lama betul x update blog. sejak pindah rumah baru ninie mmg sibuk sgt. yerla seblum ni duk ngan mak. makan mak masak. umah adik kemas.. ninie buat apa???.. tido membesarkan badan jer. heheheh. duk umah sendiri baru tahu nak kena urus semua. rasa 24jam mcm x cukup. mcm² nak kena buat. Ninie da start keje 19hb hari tu. ni just nak share masa aqiqah zulaikha.

tarikh pun ninie hampir lupa ni. 13 Mac 2010. masa ni zulaikha dah cukup sebulan. ninie bli kambing pun ngan Dr. Khaled. senang.. tepon je. kebetulan dia ada ternak kambing. kandang kambing pun dekat ngan umah mak ninie. zex pergi pilih kambing & Dr sembelih lapah siap².

Aqiqah ni ninie jemput x ramai. maaflaa kalau ada yg x terima jemputan. ninie cuma invite keluarga blah ninie ngan zex jer. tukang masaknya.. poksin. poksin masak nasi beriani. actually aqiqah zulaikha buat sekali ngan tunang sepupu ninie.. deana. umah kitaorg mengadap pagar je. pagi tu buat marhaban & aqiqah zulaikha. tengah hari makan. petang plak buat tunang deana. maklumla tenaga kerja & tukang masak org yg sama. so senang la. masak je lebih. utk 2 majlis. yg penting niat kita aqiqah tu.. malam ntah apa lg laa si deana ni buat. BBQ x silap ngan steambot. tp ninie x g join laa. zulaikha x leh keluar mlm.. lgpun dalam pantang lg kan masa tu..

No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts with Thumbnails