Pages

Tuesday, February 2, 2010

jenuh menunggu..

minggu ni dah minggu ke 39. soalan biasa diterima.. "x bersalin lagik????" hehehe.. tu laa baby ni blum nak keluar. semlm birthday zex. kebetulan plak rasa sakit pinggang.. ingatkan dah nak bersalin laa.. tp lelama tu ilang dah sakit.. main² jer. semlm x g keje. sbb x larat sgt². patutlaa x larat.. kaki saje.. bengkak dia mak aiii.. kalah kaki anak gajah.. sampai selipar saiz 9 pun x muat dah nak msk.. punyalaa sembab kaki ni.

hari ni g keje. nak apply cuti laa hari ni. nak cuti dari rabu-jumaat. malas dah g keje. g keje pun duk saje.. sbbnya x larat nak gerak ke sana ke mari... td ada berkenalan ngan tim. pengurusan baru. seronoklaa borak² ngan bos baru. dia citer sket² psl anak dia yg kena sakit mistik.. ninie pun share pengalaman ninie.. tp betul laa kan.. bukan semua org bleh percaya benda² mistik.. nak² plak dokter².. org sains.. org yg pengalami je yg memahami.. tp ninie alhamdulillah.. dah pulih. harap² dah pulih sepenuhnya laa..

1 comment:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

linkwithin

Related Posts with Thumbnails