Pages

Thursday, January 7, 2010

Jumpe Dokter Lagi..

semlm g KSH. jumpe doc khaled. mcm biasa laa cek kandungan. doc ckp bb dah berat 2.5kg. kejap je beso ek. berat ninie plak dah mencapai 77.5kg. gemukkkknyer... puaslaa nak berpantang nanti ni.. semlm mmg sengaja ambik cuti. sbb selalunya kalau g KSH mmg lama. x best jugak kalau keluar dr opis lelama. baik cuti ajer. cuti pun ada.

doc suggest jgn merancang lepas bersalin nanti. lepas 6bulan terus plan bb ke-2. ayyyooooo takutnya. dia ckp umur awk dah 31. dah laa nak dpt susah. kekdg kita rancang.. jd lg lambat. so jgn ambik laa pil perancang.. ni kalau dah bersalin ni, x tahu bila plak mengandung anak ke-2. betul jugak doc ckp tu kan. ninie ngan zex je rasa mcm termenung kejap.. yerlaa tetiba lekat terus.. mcm mana ek. bb ni kecik lg.. tp semua tu rezki Allah kan.. ada laa hikmahnya tuh.. baik doc.. kitaorg x merancang.. hehehe

Abah plak semlm masuk wad kat HTAA ni. dia kena lelah + x leh nak kencing. agaknya lepas dia buat pecah batu karang ngan lazer hari tu, batu karang tu msk dlm salur kencing.. td g tgk dia kejap. lelah dah ok.. lega rasa tgk dia bleh sembang² dah. cuma kencing je x leh lg.. duk guna tiup.. harap² abah cepatlaa sihat..

semlm teringin nak mkn kenny rogers. ajak zex pergi megamall. nikmatnya dpt mkn apa yg kita nak.. tp x leh nak jln lelama. rasa perut ni berat sgt.. heheheh. harini plak rasa x larat sgt². agaknya semlm x leh nak tido.. terbawak² ke pg ni x larat.. bestnya kalau dpt tido nih..

No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts with Thumbnails