Pages

Thursday, January 14, 2010

cuti..

semlm x g keje. cuti² malaysia. tetiba bangun tido rasa kaki kembang sgt². pijak lantai rasa sakit sgt. terus x jadi g keje. sbb badan rasa x larat. lepas zex g keje, sambung tido balik. hehehe kul10.30pg baru bangun. buruk betul perangai ibu ni kan.. anak ibu jgn bgn lambat mcm ibu yer.. bangun pun sebb lapar sgt. makan biskut aje. x selera. makan sbb teringat kat baby. sian dia lapar. duk bergendang² dalam perut ni. lepas solat zohor g kedai mak. dekat mcm tu pun x larat jln. kebetulan ummi ngan pokcik aman nak kluar g keje.. tumpang.. hehehe malas betul nak jln..

duk kedai mak sampai ptg. duk umah bosan sensorg. kesian tgk zufar hannan.. demam. dia plak kalau ngan ibu dia x nak. nak ngan tok dia aje. kesian la tok melayan dia. sampai nak tido pun suh tok dia yg buaikan.. badan dia pun dah susut. dulu kemain bulat. tp kelakar dgr dia baru nak berckp. umur baru setahun lebih. tgh mkn nasi ngan tok dia.. dia mintak .. nak "kok kok kok kok".. ninie terus tanya mak.. "dia nak apa mak?".. heheh mak ckp " dia nak ayam, kok kok kok kok tu bunyi ayam.. " hahahahaha.. dia x reti nak sebut ayam.. dia bunyikan ayam.. x tahan nak suka. seronok tgk gelagat anak sedara sorg ni..

lepas solat asar.. g umah mak nyah. saje jln.. lepas tu g umah mak jang, tgk marissa plak. baru 3bln.. suka sgt org berckp ngan dia.. kalau kita ckp ngan mama dia.. sibuk dia pun nak berckp.. comeiiii.. heheh ni yg x sabar nak tunggu anak ibu ni lahir. nama bapak dah bg ni..

No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts with Thumbnails