Pages

Tuesday, December 22, 2009

cucuk ATT

hari ni jumpe dokter kat HTAA. saje g lambat. ingatkan ramai org.. sbb selalunya ambik no awal pun jumpe dokter kul5. tadi ni x ada org sgt pun. ambik je no terus jumpe dokter. dokter scan bb. alhamdulilah normal semuanya.. x songsang.uri pun duk atas. berat bb pun dah 2kg lebih.

Dokter suruh cucuk ATT. ninie pun x tahu apa benda tu. lepas tu jumpe staff nurse. masa seblum cucuk dia pun ckp laa ATT ni utk kancing gigi. nak cegah kancing gigi bagi ibu² masa bersalin nanti. ikut aje laa yg mana baik.. heheh tgk jarum seram jugak. padahal bukan sakit sgt pun..

kena jumpe dokter semula 5 jan 2010. tapi esok ni ninie kena jumpe doc khaled kat KSH. heheh.. padahal doc dah pesan kalau boleh selangkan seminggu ngan doc HTAA. dah tersama.. nak wat mcm mana.. heheheh

No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts with Thumbnails