Pages

Tuesday, November 3, 2009

Hari Pertama

hari ni baru blajar buat blog sendiri. nak citer apa pun belum tahu ni.. hari ni dah masuk minggu ke 26 pregnant. alhamdulillah semua ok. kekdg tu ada juga laa masalah yg membimbangkan tapi cuba sedaya upaya atasi.. bukan senang nak harungi 9bulan ni rupanya. teringat kat mak mcm mana laa dia ngandungkan ninie dulu ye??mesti susah.. sbb dia selalu citer kalau anak perempuan mmg susah skit dia nak bersalin. sebbnya bb besar.sian mak kan..

No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts with Thumbnails